ŞEHİT SAVCI MEHMET SELİM KİRAZ

Nisan 01, 2015


Bağımsız Türk Yargısının, fedakâr hukuk insanlarının ve milletimizin başı sağolsun!

31 MART 2015 günü cübbelerimize kan sıçradığı, şehit edildiğimiz gündür UNUTMA!



Helallik istenildiğinde minik bedeni ile daha ne olduğunun farkında olamadan "HELAL OLSUN" diyen Muhammed'in bakışlarını da hiç UNUTMA!

Bizim canımız yanarken, içimizin alevinde kavrulurken ‘Biz de sizi seviyoruz’ ‘Terörist değil Eylemci’ diyen kansızları VE  paralel terör örgütü sözcülerinin sosyal medyadaki soysuzluklarını da UNUTMA!

Vee en önemli ayaklarının altı öpülesi baba Muhammet Hakkı Kiraz’ın: ‘’Vallahi ben sakindim. 'Allah'tan geldi' dedim. 'Takdiri ilahidir, kaderimizde bu vardı' dedim. Oğlum bunu hak etmemişti ama kaderde bu varsa boynumuz kıldan incedir. Biz inanan insanlarız. Hamdolsun gayrimeşru bir yolda değil, namusuyla alnının akıyla, şerefiyle, haysiyetiyle, onuruyla, görevinin başında takdiri ilahi oldu. Ben memnunum, şükrediyorum.’’ diyerek göstermiş olduğu metanetini, teslimiyetini de UNUTMA!
وَنَادَى أَصْحَابُ الْجَنَّةِ أَصْحَابَ النَّارِ أَن قَدْ وَجَدْنَا مَا وَعَدَنَا رَبُّنَا حَقًّا فَهَلْ وَجَدتُّم مَّا وَعَدَ رَبُّكُمْ حَقًّا قَالُواْ نَعَمْ فَأَذَّنَ مُؤَذِّنٌ بَيْنَهُمْ أَن لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ
Ve nâdâ ashâbul cenneti ashâben nâri en kad vecednâ mâ vâadenâ rabbunâ hakkâ(hakkan) fe hel vecedtum mâ vaade rabbukum hakkâ(hakkan) kâlû neam, fe ezzene muezzinun beynehum en lâ'netullâhi alâz zâlimîn(zâlimîne)

Ve cennet ehli, ateş (cehennem) ehline seslendi. “Biz, Rabbimizin bize vaadettiğini hak olarak bulduk. Siz de, Rabbimizin size vaadettiğini hak olarak buldunuz mu?” “Evet” dediler. O zaman onların arasından bir müezzin (münadi, seslenme görevi olan kişi) seslendi:

“ALLAH’IN LÂNETİ ZALİMLERİN ÜZERİNE OLSUN.

You Might Also Like

0 yorum